Home sweet home

16 augustus 2014 - Diemen, Nederland

Afgelopen dinsdag zijn we na de koffie weer vertrokken.  Stuk snelweg naar het zuiden gereden, en daarna binnendoor naar Ribe. Een van de oudste steden van Denemarken met een oud centrum van ca 100 woningen met monumentale status. erg leuk stadje, beslist doen als je er in de buurt komt.

We hadden de laatste plek op de druk bezochte camperplek. Deze lag op een paar honderd meter van het centrum, dus erg populair.

Woensdagmorgen werd het dan toch tijd om maar eens voorzichtig richting huis te gaan. We zijn via prachtige wegen via het Duitse waddengebied richting Hamburg gegaan. Net boven Hamburg een camperplek bezocht die we kenden van de heenreis.

Donderdag met een grote bocht oostelijk om Hamburg gegaan. Heel afwisselende tocht door landbouwgebieden, grote wouden en leuke plaatsjes. Wel vreemd die campertjes midden in het bos met rode lampjes.....????

Uiteindelijk een leuke camperplek gevonden voor de laatste nacht. Want vrijdag moest alles dan ook echt ingepakt worden, schoongemaakt, legen etc....het zit erop. In de middag de camper ingeleverd.....met een beetje weemoed.

We hebben echt een geweldige tijd samen gehad. Genoten van de prachtige natuur, het avontuur maar vooral de eindeloze vrijheid. Maar natuurlijk is het ook erg fijn iedereen weer te zien.

We zijn dankbaar dat we deze mogelijkheid hebben gehad, dat alles goed is verlopen en we gezond weer thuis zijn vol met verhalen. Dank ook aan de familie en vrienden die voor een aantal zaken aan het thuisfront zo goed hebben gezorgd.

Er staat zelfs een lekker Texels biertje koud voor ons dus daar gaan we straks even lekker mee proosten. Iedereen bedankt voor alle leuke, lieve reacties.

Peter en Loes

1. Pien:
    16 augustus 2014
    Welkom thuis!!! Leuk om jullie gevolgd te hebben, succes met het landen hier....
  2. Joke:
    16 augustus 2014
    Welkom thuis ik heb jullie avontuur helemaal gevolgd was erg leuk het was net of ik een beetje met jullie aan het mee reizen was.
    Nu weer wennen aan het thuis zijn na zo een lange reis.
  3. Joop en Kirk:
    17 augustus 2014
    Ik ga nog een keer alle blogs van deze reis lezen, maar wat ik er zo van heb gelezen moet het een geweldige ervaring geweest zijn.
  4. Paul:
    18 augustus 2014
    het was fijn om op deze manier met jullie mee te kunnen reizen.
    Bedankt daarvoor, nog een paar fijne dagen en dan er weer lekker tegenaan.
  5. Isabel:
    18 augustus 2014
    goed dat jullie er weer helemaal vol met verhalen en fotos terug zijn nu genieten van jullie leuke tijd tot snel
  6. Ingrid:
    19 augustus 2014
    Lekker dat jullie weer gezond thuis zijn. Geniet nog even
    van jullie laatste vrije dagen. Tot gauw.